mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

lördag 1 november 2014

1 nov Allhelgonadagen

 renstek som stått i ugnen länge länge på låg temperatur
lite pepparrotssås o potatisgratäng
himmelskt
 så var de dags för lite kultur på Culturen
vernissage med underbara bilder
 
 naturens eget sätt att fixa deco page
 
 tänk va jag tycker de är läskigt att lägga katterna i plastpåse
 
 och sen ännu en påse och tejpa igen
Hur tusan ska dom kunna andas??
 
 jag vägrade laga mat i kväll
blev en varm macka med falukorv
fick duga helt enkelt
 
nu är jag på G med mina jägarvantar igen
få se om dom blir klara nästa vecka
fast de värkar ju dröja med vintern...
 
och de är ju allhelgona i dag
så ljusen brinner för våra nära och kära

1 kommentar:

Anonym sa...

Hoppas att du blåste i påsarna så attdom hade reservluft!!!Kram