mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

torsdag 6 november 2014

två flugor på smällen

kör onsdag torsdag på samma....
 på väg till affären
premiärturen med nya mössan
 
 här brukar jag gå till bussen?
 
 vi har "skog" på våran gård
 




 när jag kommer till skäggdoppingen vet jag att jag är hemma

provade ett nytt långpannebröd
 

blev rätt bra inte  helt nöjd

lite rester till lunch
raggmunk o renstek låter märkligt men de var gott

så var vi till city och fick vår dos av influensavaccin
 
så fick vi sitta på apoteket en god stund innan jag fick ut min motmedicin
 
vi träffade Picko på stan och tog en fika
(de här kortat är ju hemifrån förstås)
 
 i dag har de bakats uppe i Järvsjön
 
massor av tunnbröd
och de är klart barnen ska vara med
 
 så blev de torsdag och de snöar ute
och Lennart tar på LÅNGBYXOR
 
 ser du att de snöar??
 jo de är säker de kommer flingor
 
 i dag blev de kålpudding
 
så var mina sockor klara
nu är de bara vantarna kvar
de fixar jag i morgon för de är bara tummarna som fattas

Inga kommentarer: