mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

tisdag 2 december 2014

från MY till FJANT

 
vaknade och var arg...
jag satt och skrev
de var massa folk (typ hela Erikslund) runtomkring mej
jag vände mej och frågade hur stavas.....(vet inte vilket ord de var)
ALLA svarar i korus
SOM DE LÅTER!

om jag nu viste hur de låter hade jag ju inte behövt fråga!
Så snälla om jag frågar hur de stavas...
svara bara med vilka bokstäver de gäller
 
 gubben som byggde badrummet var LÅNG de är inte jag
 
 tur att han satt in de här skåpet med spegel i alla fall
 
 dagens göromål medan Lennart är hos Lasse och spacklar
 
 mycket lättbakad kakdeg
 

 saffransdrömmar
 lunchen en favorit i repris En låda från frysen
Högrevsgrytan
 
Vad passar bättre 1 dec än lite tomtegröt
kvällen slutade i ett stort fjanteri
att lova och inte hålla
att skylla ifrån sen
+
att jag tydligen måste tycka om gröna dammsugare
 

2 kommentarer:

Ellinor sa...

Du är ingen fjant utan det mest gulliga människa jag känner!Sådeså....kram Ellinor

Anonym sa...

Svårt att lämna kommentar här,hoppas att det funkar.Du är ingen fjant utan den gulligaste kvinna jag vet/kram Ellinor