mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

torsdag 11 december 2014

min BÄSTA halva fyller år i dag

 men allra bästa gubbe blir 69 i dag
de ska vi fira hela dagen

 
 
 dom ringde från P4 Västerbotten och vill ringa igen i morgon
i direktsändning och prata väder
 
 ville ha några bilder från Yttervik till hemsidan
 
 så Lennart for ut en sväng
 






 födelsedagsbarnet vid lunchbordet
på Fjällhotellet
 
 helt underbar god kyckling med citronsås
de var den godaste såsen jag ätit på länge
 
 in på kupan en sväng
och där var de tomteparad på riktigt
jag fick rycka ut och plocka undan på hyllorna
så tomtarna fick plats
 
 så har jag lekt lite till
 
 var mätt länge....
men de blev lite havregröt med katrinplommon och lingon
 
 så blev de födelsedagsfika...
 

nu säger jag god natt kära vänner

vi är glada och tacksamma för alla som gillat och kommenterar
inne på FB över 100 gilla och 40 kommentarer
Lennart tackar alla och envar för
glada hurra

Inga kommentarer: