mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

onsdag 3 december 2014

så kom ljudet tillbaka

HIPP HIPP HURRA för våran PRINS som fyller år i dag
när du föddes min vän för 17 år sen
var Faster, kusinerna Farfar o jag i Thailand
och vi fick ett fax att du kommit till världen
GRATTIS
 
 

i dag är de inget mysväder ute
 
kyckling o bacon kan bli hur gott som helst
med lite havregrädde o sambal olek
 
hittade en burk med kondenserad mjölk långt bak i skafferiet
nu har den kokat i 2½ timme
 

mycket köttfärs o lite pasta 1 ägg och en gräddskvätt
de blev en mycket god gratäng
 
och regnet/snön fortsätter
 


nu har de börjat blåsa också
 
och så var det de där med ljudet!
när jag startade upp den nu i kväll
så var ljudet där!?!?!?!?
ja de är bara att tacka
 
så har Löven talat om att de blir nyval i mars 2015

Inga kommentarer: