mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

söndag 11 januari 2015

En BRA dag

 syr på påslakanen som ska bli överdrag på Soppköket
 
 så leker vi lite 11/1 kl 11
 
 titta Björn så bra de blev
Nu kan våra hemlösa vänner komma
och lägga sej en stund i soffa när dom ätit mat
 
 
 
 
                           dessa fyra foton; Magnus Nystedt
 i dag tror jag vi slog rekord... någonstans mellan 40-50 personer som fick mat
och en och annan lite sömn också
 
dagens virkning på soppköket
 
 utsikt från busshållplatsen... jag har alltid tycket dessa byggnader är vackra
ja jag fick åka buss hem... Lennart tog bilen
för han skulle på BANDY
 
hemma blev de lite rester igen
 
fick i dag veta att vår vän antagit en ängels skepnad
vist alla ska vi dö
men inte än

Inga kommentarer: