mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

fredag 30 januari 2015

NEJ nu vill jag bli bra

 den har nu stått länge länge i ugnen och sen fått kallna inslagen i folie
skall bli kvällsmat är tanken, och pålägg
så var de dags igen
tycker nog att de hjälper en del
 
 så blev de ägg o anjovis macka på frälsis
 
 och där hittade vi Amir på korsordet i Metro
 
 
så har vi då köpt en ny hårtrimmer...få se om den är nått bättre
än den vi har i stugan...tugg tugg

 till eftermiddagsfika i dag blev de fest
pannkakas muffins (rester från i onsdags)
yoghurt o körsbärssylt
 
eftersom jag är så trött så tog jag och sov en stund
sen var de dags för lite middag
 
de goda köttet från Småmyra med sås spetsad med lingon

och så blev de kväll och Lennart gick på bandy
VSK - Ljusdal 15-0
och jag häckade i soffan och virkade på mitt hemliga projekt
ja då är även den här dagen slut
och jag också
är så trött på den här förkylningen
sjukgymnasten sa i dag att de var en besvärlig
förkylning som gick ... långdragen
de var ju inte de jag ville höra
GOD NATT kära VÄNNER
 

Inga kommentarer: