mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

torsdag 22 januari 2015

tenntråd och sex nystan garn

 så vill jag ALLTID ha de på morgonen
ungdomar vi köksbordet
 
 alla grejer framme... nej va är nålarna???
har hittat dom också nu
 
 nått i den här stilen är de tänkt att Antons armband ska bli
 
 på 1:an mot stan
 
 för att träffa Bibbi min vän från Fagersta
 
 blev en barnportion tandorikyckling på café Nansy
riktigt gott med bulgur till
 
när jag kom hem hade de varit ett UFO på min balkong
ett ufo med TVÅ högerfötter av större storlek

så kom garnet till Lennarts vantar och en ny sticka
och så köpte jag tre nystan till ett hemligt projekt *fniss fniss*
 
och vad vi fick för kvällsmat
 är de väll ingen som behöver undra över

Inga kommentarer: