mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

torsdag 12 februari 2015

i dag har de inte hänt mycket ....

 torsdag = Pannkaka
 
 gör som farmor alltid gjorde
blandar sylten med lite grädde
farmor hade kaffegrädde och jag har Imat
 
 så var Antons armband klart
 
Lennart var ute med kompisar på eftermiddagen
din hamnade på pitchers
Sen gick han till Karlsgatan 2 och
Slutstation  Mogadishu – Om Martin Adler
Vem var han? Vad drev honom? Varför blev han mördad?
Ann-Christine Kihl berättar ur sin kommande biografi
om frilansjournalisten som pendlade
mellan Västerås och världens krigszoner.
 

så har jag planterat lite ingefära
täckt med jord också
ska bli spännande att se hur de blir
man ska kunna äta de gröna
om de kommer nått grönt
 
 jag har inget projekt på G just nu
hittade de här garnet ... har börjat på en socka
 
nått liknande skulle jag vilja ha
men jag vill ha "snyggare" stickor och inte spik

Inga kommentarer: