mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

tisdag 24 februari 2015

värk men jag får skylla mej själv


 såg lovande ut.... men de gick över
 
först lite frukost på IKEA
 sen handla på City Gross
 
och lite nya tulpaner fick också följa med hem
 
 köpte mirakelsvampen för 10:- av Mathias på Runes färg
de kan man säga var rea normalpris 40:-
 
till lunch tog jag ett hjärta med potatismos o kalla fiskbullar
låter inget vidare men var RITIGT gott
 
 så kom Situation Stockholms julnummer
de står att "vårat" soppkök är bäst i hela Sverige....de ni!
 
ingen vill ha mat i kväll... så de blev gröt
grynblandning, russin, solrosfrön, rivet äpple, lite salt o kanel
 
 
och så var det de där med värken...
jo jag tog på ett par "sköna" skor, lite lättare
men de ville inte höften veta av 

Inga kommentarer: