mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

söndag 26 april 2015

Fredag lördag = Winter Pride



I väntan på Tina

Lunch hos Janne

 Fika på vår "bro"
Efter en rundtur och återlämnande av Tina på högfjällshotellet
Blev de lappskojs o rödbetor 


Kvällen i stickfotöljen

Med lite "mys"

Lördag började med en
Fransk hallonpaj
Blev tipsad av Lovisa 

Knack knack på dörren
Ock där står RUNE med nyfångad fisk


FEST


 är det fest så är det..
 Ekorren hållerpå att byta till sommarpäls
Vet inte om jag tycker de är så lämpligt i detta väder.
Så drog vi mot Hemavan igen då.

  Många i tåget i år SÅ KUL.
 Så väntar vi på Tina 
  Och så kom hon "min stjärna".


Liten idolbild
Bara för att vi kan
Tina o Mådde o Kakan
Jo jag tackar 

 Leverans  i dag
Sen blev de att stuva om i frysen


Inga kommentarer: