mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

onsdag 20 maj 2015

50år som förlovad i dag

Hemma hos Lennart MARS 1966
Vist är vi gulliga!?!
Har dock inget kort från förlovningen...19 maj1965
Men vi var hemma i Böseberg 
Våra föräldrar var samlade på nått fika tror jag

 
 Ekorren är en liten fillur
Han har tagit ner fågelhuset på marken så han lättare ska komma år maten

Lite lunch av lite rester
Broccoli o blomkål
Förstärkt med bacon o ägg

Paket är alltid kul

Och är de så GARN i det så blir de ju nästan ännu bättre

Provade en "ny" bit
Ländytterfile 
GOTT blev det kryddade köttet med rosé peppar och såsen med svamp


Dagen till ära efterätt  

Lite trädgårdsarbete 


Mina fåglar gillar inte när de är "skal" på nötterna 
Körde dom en sväng i mixern 
NU ÄR DOM GODA 

 OJ SÄGER JAG BARA ....asklådan var mer än full





Inga kommentarer: