mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

fredag 1 maj 2015

Vintern rasar i våra fjällar.....och det är VALBORG i morgon

 
 Oj vilket väder
3km tunnel genom berget
Få se om vädret blir bättre på andra sidan

Jo då de blev det!



En tur till Jula
Lennart köpte en båtkärra
Att ha når båten ska i och ur sjön


Sen blev de REMA1000
Garn till Kråkan



Så blev det MAT
Saltkött o rotmos för Lennart


Karbonade o gröna ärtor för mej
Är ett MÅSTE när jag är i Norge 


Mo i Rana ligger vackert

Ser lite farligt ut 






Överuman 


Eftermiddagsfika  i Umbukta
De är ett måste 


Mycket snö är det

Så ett stopp till innan vi är hemma
  Gränslöshandel
En rolig affär finns ALLT 


Hemma ock tömma brevlådan 
AJ DÅ
Tandläkaren....måste ändra tiden
ALLA andra äter vårig festmat 
Vi äter brunabönor o korv 
Fick även ett fint kort från Daina ( pappas kusin) 
Hennes påsklovet från oss fick hon i tisdags???? 
Ja de kom ju fram i alla fall 

 Min höft ville inget mer och de började SNÖA/REGNA


Så våran brasa blev i spisen hemmavid 


URSÄCKTA OM DE ÄR HOPPIGT OCH KONSTIGT MEN JAG OCH IPAD ÄR INTE VÄNNER I DETTA ATT SKRIVA BLOGG

Inga kommentarer: