mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

torsdag 25 juni 2015

onsdag mitt i veckan

 här är de GODA korven från Lidel
eller rättare sagt var
burken är tom
 
 jag borde sy mer de är så roligt
 
 hittade en bit "vaxduk" i lådan
med passande mönster
 
 vipps en huv till min assistent
 
 Lennart fixar med sitt
 
 överskåpet till kylen
fick ju fel mott, de nya skåpet var ju högre
 
 så lite lunch
 
 den här tavlan fick pappa när han fyllde nått...från sitt jobb
skulle tro han fyllde 70 men är inte säker
 
 en liten undran vad står detta för...
11 av 30 de fattar jag
men dom andra krumelurerna
får visa på Ekströms och höra va dom säger

 köttfärspiroger till middag
 
 sen ner till Carlsson på Kajen
de blev som du ser lite olika väder
men roligt hade vi
 























Inga kommentarer: