mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

onsdag 24 juni 2015

Utflyckt till Sörmland


 men ser i alla fall lite blå himmel
 
 vi styrde bilen till Vingåker
 men vi hittade inget
i rätt storlek
 
 men de fanns MASSOR av sånt vi inte behövde
 
 då var de bättre lycka på strumpboden
 
det finns massor även här
 
 men här fanns de strumpor i STORA storlekar
ända upp till 50 om man hade behövt
och jag hittar mina älsklingstrosor
 
 är du till Vingåker MÅSTE du besöka detta fik
ligger Storgatan 3
(under bron, vid järnvägen där de också är gratis bilparkering)
 
 

 ägg o anjovis är ju aldrig fel
 
 Lennart tog en med pannbiff o ägg o "klet"
 
 och så ett MÅSTE   
 Specialitén  Windsorbakelser

 så kom de en "liten" skur när vi var på väg hem
 

 hittade den här underbara höken...
inne på Ekströms .. många vackra fåglar var de just nu
 
 titta vad Lennart köpte åt mej i dag
vist är han gullig
jag som inte tycker om korv
den här var GOD
En tysk från en glasburk på Lidl

Inga kommentarer: