mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

onsdag 1 juli 2015

1 JULI och de är SOMMAR

Strukit skjortan Lennart ska ha på bröllopet
Sydd av ett lakan som "moster" Astrid sytt
Jag sydde skjortan till Annaevas konfirmation
så skjortan är inte ny
Men de är inte min folkdräkt heller
lite mer än 100 år...
och den ska jag ha på mej
 
 Den här stickan är hur dum som helst.
Klumpig mellan stickan o kabeln
Stickningen fastnar
 
 den nya är helt slät i skarven
 

 så blev de lunch på Brasserian Stadsparken
 

 En tur till St Ekeby och köpte en kasse korv
 
 Willys, Lidl o ÖoB har fått besök
nu har vi mat o kaffe till Norgeresan
 
 Dom här är ju så himla goda
 
 Så var de dags för Carlsson på Kajen
 
 


 Tina Wilhelmsson 
hon är ju bara BÄST
 
 Maxi kom och satt hos oss en stund

 Björn bjöd på strömming
allt gick åt
bevis på att hon gillade fisken
 











 
kolla in vilka däck....
eller hjul ska man nog säga
nu har den lagt av för gott
inget hjälper
men den är inte ny om man säger så...
 

Inga kommentarer: