mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

torsdag 20 augusti 2015

BÄSTA dagen på länge

Linus har fått JOBB
tror han varit arbetslös  i fyra år
har tappat räkningen
men som sagt nu har han ett jobb
börjar på måndag
Turebergs bilcenter, Upplands Väsby
GRATTIS o LYCKA TILL
 
 de var lite dagg i morse
 

 de ser nästan ut som snö på legda
men som sagt de är dagg
 
 hittade ett paket jäst som hade gått ut...
tänkte att de är bäst att fixa nått
men jag hade nästa inget vetemjöl
och jag orkade inte gå upp till Sonja och fråga om lån..
så jag tog lite grovt mjöl
och jag de gick bra (nästan i alla fall)
 skulle bli dom här.... men nu blev de om här...
 
 var de nödmat i går så var nog nöden större i dag
 

men i kväll var de då ingen nöd
så himla gott med spenat

Inga kommentarer: