mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

lördag 8 augusti 2015

inte ett harem men en Mareld...


Dessa men skulle jag vilja ha tillgång till när jag vill höra en bra låt, en bra historia ett vänligt och klokt ord... jag vill inte ha sex med dom... nej nej
jag samlar på dom....hoppas dom inte har nått emot det....fniss
 
En av dessa men sa att Mareld var ett bra ord för den här konstellationen....
 

Albus Dumbledore titta
Allan Edvall lyssna
Bertil Ramnerö
Bo Lundmark
Carl von Linne
Clas- Bertil Ytterberg
Dalai Lama
DanielWikslund lyssna
Desmond Tutu
Gandalf
Hasse Ahlenius
Ilchi lyssna
Jesus
Jonas Gardel lyssna
Kjell Ahlin
Leif Mannerström titta
Len Howard
Martin Luther
Martin Lönnebo titta
Mikael Strandberg lyssna
Nalle Phu
Nelson Mandela
Per Mases  
Rikard Wolff lyssna
Roger Pontare lyssna
Rolf Lassgårdtitta o lysna
Sten Bergman
Sven Hedin titta
Sven Wolter lyssna

vilka men eller kvinnor skulle du "spara" på?

Inga kommentarer: