mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

onsdag 30 september 2015

en dag med många bilder

 jag längtar efter min kompis Kråkan i Yttervik
och vad får jag se utanför köksfönstret
en kråka...
 dagens projekt nr 1
 tror att de här har varit Farmor Astrids mortel
undrar hur gammal den är??
Hur som, så är den BRA
 

 projekt nr 2

 blev plommonmarmelad o tomatchutney
 
 eftersom jag stått vid spisen och fixat med annat blev de lättlagad lunch
hade en påse pytt i frysen
 
 vackra moln på himlen
 så tog vi en sväng till sågdammen











 och så kom den här underbara katten på besök





 de blommar här hemma på gården


 jag bara kan inte låta bli att fota himlen
 
 fisk i vild sås och potatismos
 
 så blev de Lennarts tur att fota himlen
magisk
 
nu är de inte mycket kvar på den här sidan
förövrigt min första sida i boken

Inga kommentarer: