mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

onsdag 9 september 2015

vilken underbar dag...

jag har fått klartecken om OPERATION
den 28 sep kl 9.30 blir de röntgen
sen blir de operation i MOTALA
i okt/nov
OJ VA JAG ÄR GLAD I DAG
 
så var dessa 47:or klara
 
 så var nästa garn framtaget
få se vad de blir
 
 undrar om vi hinner fixa saft av dessa bär
dom har 14 dagar på sej att mogna
 
nu faller löven
 
 fiskbullar i currysås blev riktigt gott
fast jag tycker inte så mycket om curry
 Kråkan gillar också fiskbullar o ris
 
 så tog vi en promenad längst Tärnaån
 


hängbron i Solberg
 
 den svajar lite....men jag tycker de är rätt kul


har man gått så långt (2km)
så får man lite kaffe
 

 kom en liten gynnare och landade på mina byxor
 

 
 


 Carl-Oskar fick gå på bron
vilken tur




hemma blev de lite snabbmat
kokt potatis korv o pepparrotssås
 
 kvällen blev vacker
 


1 kommentar:

Karin F sa...

Men grattis Måd! Det blir en lättnad men varför i Motala?!?!?
Kram