mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

tisdag 13 oktober 2015

då var älgjakten igång även här

en passande bild den här veckan
 
 så var de morgonbilden
 himlen och huset matchar i färg
 
 och titta där...en pippi mitt i bild
 så kom dimman smygande
 



 sen blev de stan med Gunilla
Gunilla köpte Panduros stora bok o pennor ett kit för 149:- rena fyndet
jag skulle inte köpa nått men dessa 20 julkort kunde jag inte motstå
 
 svampsoppa är ju så himla gott
 
 Kjell o Gunilla kom upp och även dom tyckte de var gott
när dom sen ska hem så står hissen på 9:an
och vi hör hur någon pratar
de är tant Eila såklart
som letar efter sina släktingar o ungdomar
och hon måste leta rätt på
som sitter fast eller gått fel
Gunilla får i alla fall in henne sen
Jag måste ringa kommunen få så här kan vi inte ha de
 


Inga kommentarer: