mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

lördag 31 oktober 2015

en bild kärlek varje dag i minnst en vecka

 
 
 på väg till Citypraktiken kl 8 och byta plåster
 
 när Lennart var och la i en slant i parkeringsautomaten
mötte han Maxi som också var på stan denna tidiga morgon
så efter omplåstradet blev de en lektion i virkning
 
 nu ska de bli fart på magen är de tänkt
 
 mitt nya plåster
 
 tre nätter med full pension + morfin i lagom dos
150:-
 jag blev så GLAD
så de går nästan inte att tala om
fick detta underbara vykort från en tjej jag inte känner
vi är vänner på FB bara för att vi stavar Måd med Å
 lite trött efter turen på stan
så de blev enkelt Kycklingnaggets
bara att lägga på plåten o värma
men inte riktigt min grej, men jag blev mätt
 
 efter lite vila blev de köket
oj va de är kul att känna att jag orkar
 PowerMeetBools
är ju en höjdare
175°
 
blanda:
800g köttfärs
4dl riven ost
5 msk grädde
italiensk salladskrydda
salt
gör stora bullar och svep in i ½ baconskiva
 
såsen:
5dl grädde
8 msk chilisås
en påse dressingmix italiensk salladskrydda
häll över bullarna
och ställ in i ugnen ca 45 min
 
 


kl 8 är de dags för lite förtunning och en långtidsmorfin
 
Lennart tillbringade kvällen med bandy
643 personer såg matchen i ABB Arena Syd.
 
TB Västerås åkte på en så kallad hedersam förlust i hemmapremiären.
IFK Vänersborg vann med 6-4 i ABB Arena Syd.
Det var en jämn match där TB hade mer boll och fler chanser medan bortalaget förlitade sig på en tät defensiv, kontringar och hörnor.

Inga kommentarer: