mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

onsdag 21 oktober 2015

en dag i taget och nu var de tisdag

 premiärtur till Bibblan på Skiljebo
 
 NYTT o trevligt
kaffe 10;- och de är viktigt i min värld *fniss*
 
 att de är höst går inte att ta miste på
 


 blev ett litet garnnystan när jag gick på bibblan o affären
 
 fick en kruka inne på blomsterhandeln
så jag kan plantera Bibbis lilla planta
helt otroligt vilken växtkraft
de är inte mer än 2-3 v sen jag bröt av den
och fick lov att sätta den i vatten
 
 stuvad blomkål och kassler blev bra till lunch
 
 på efm tog vi oss en tur till Erikslund
 
 en ny TV kabel och en rengöringsskiva
vi nar nu rengjort och rengjort men de hackar ändå
inte kul för fem öre
Så får vi se om kabeln kan rädda Lennarts Eurosport
de är den ända kanalen som krånglar, den pixlar sej
kan vara gammal kabel sägs de
och kabeln ÄR gammal
 
 kan nog bli nått
 
 och de vart nått
 
så har prinsen rakat av sej skägget...
jag älskar honom med och utan så där blev de ingen skillnad

Inga kommentarer: