mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

fredag 2 oktober 2015

leta fåtölj ... djup o hög ... inte lätt

att se ljuset i tunneln
 
 den här skatan följde mej länge på min promenad i dag
 

 


 där bor jag i andra balkongen från höger högst upp
 
 mitt hus genom skogen
 
 
 så var jag hemma
med paket och hårt bröd
 
 Ska hjälpa en kompis som trodde hon ville sticka en sjal....
men så var inte fallet
få se om jag fixar det
 
 dagens lunch..
svampomelett o korv
 
på ef m for vi runt och kollade fåtölj till Lennart
det var nog bara den här på MIO som han tyckte om på riktigt
 
sitter och väntar på bättre tider
(= besök hos Eva-Lenas garn)
 
 
på IKEA fanns de INGEN fåtölj som var bra
bara en räkmacka...
 
så till MITT besök..
himmelriket är nära
de är här
skulle bara köpa två cablar en 60 och en 80cm

men de följde med två härvor ullgarn också
 
 börjat pimpa Annaevas väska
 
 de blev lite svampstuvning över så de fick bli gomacka i kväll
 
målar lite vidare...

Inga kommentarer: