mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

måndag 5 oktober 2015

mor o dotter

i dag har de varit en underbar dag
JAG o ANNAEVA
ja de här vi inte i dag förstås
utan sommaren 1971 på Björnön
men de är VI i alla fall
 
 så var Carl-Oscar och jag laddade för en resa med tåget
 
 när jag väl kom till stan tog hon emot mej
vi tog en fika på ett litet fik
där Nils Ferlin stod staty
kaffet var gott men toaletten SKITIG
 
 en liten promenad på stan
 och sen var de TEATER
Momo och tidstjuvarna
MYCKET bra
 
 nu var vi hungriga så då blev de MAT
kan varmt rekommenderas
 
 ja dagen var ju inte slut utan de blev en
"liten" kopp även på centralen
innan mitt tåg tog mej till V:ås igen
 55 min tog tågen hit och 65 min hem
är de uppför?

 Lennart har varit på Soppköket
                                                           bild från nätet
Han och AnnaGreta har försökt få till det i ett förråd
 
 
 
kvällen tillbringade han i IRSTA kyrka
Fjärilseffekten
gruppen Varieté Velociped
 
























 
 när vi så kom hem han från kyrkan och jag från Stockholm
blev vi bjudna på kaffe och KANELBULLAR
hos Kjell o Gunilla
(de är ju bullens dag i dag)
 
tack för en underbar dag

Inga kommentarer: