mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

torsdag 1 oktober 2015

Nu är det åter ny månad

ny månad...
de kommer att hända många saker i oktober
 
lunch på Chantal
Fransk macka
 
och sen blev de Works shop
men "fröken" var EN TIMME sen
inte poppis
( det var visserligen bara jag som väntade)
 men jag hade ju min egen
vanliga stickning 
 
så kom hon då + en kvinna till som kunde
jag kom i gång
och de var inte så svårt som jag komihåg att de var
någon gång ska jag göra så här fina vantar
men inte just nu
garn har jag i stugan
 
när jag väntade på Lennart
hittade jag den här överlevaren

 
morötter, potatis, lök o svamp
kokade den på fm
och när jag kom till bussen och skulle på stickcafé
viste jag inte om jag stängt av plattan
så de var bara att gå hem och kolla
jo då plattan var avstängd
 
 kl 19 var de eld på himlen igen
 
går ju inte att låta bli att fota

Inga kommentarer: