mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

onsdag 14 oktober 2015

onsdag mitt i veckan

så vackert var de i Tärnaby i morse
kollade in Webkameran
 
God morgon får jag väll säga
med en rykande kopp kaffe
 
 och så var alla lådor med äppelmos fixade

 och så skulle jag baka en rulltårta tänkte jag
...inget vetemjöl...ja ja de går ju att ha potatismjöl
...inget socker De var värre
men min käcka springare for till Konsum
 så nu kan jag baka
 
 en rulltårta att ta med till Tomaskyrkan
 
 där de ska packas kläder till flyktingarna

 en liten färgklick på vägen hem
 och här bor jag ...
tack för att jag är välkommen
 

kokt korv o pepparrotssås
de är grejer de
 

 kvälles himmel...
 
här kommer
de är här jag har mitt fadderbarn
fick ett så underbart brev från henne i dag
 
to Mummy Måd
 
i morgon ska jag på inskrivningsmöte i Motala
nu börjar dom komma ...
operation om en vecka

Inga kommentarer: