mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

fredag 13 november 2015

foten kl 10....

 dagen började med en tur till bibblan och hämta två böcker jag beställt
Ingemar Anderssons böcker Ska bli spännande
 
 lilla granngossen var i VLT
en av världens duktigaste inom ITsäkerhet
och han känner jag...lite guldstänk på mej
(mötte Lassi ni vet)
 
 tänk va "vanlig" mat är gott
 
 saffransbulle av den SÖTA STORA sorten
 
 blev sallad kvar i går och i dag blev de en gratäng
 
 och i dag fick vi så tag i vår stjärna
49kr på Clas Olson, batteri inga sladdar
kan de bli bättre
 
och en lysande reflex till Carl Oscar
 
Nu får ni blunda
eller sluta läsa min blogg om ni vill
ska visa nått som inte är vackert för fem öre
 
står jag vanligt pekar knät inåt
och de ser bedrövligt ut när jag går
 
(ja vet mina ben ser ut så här,
jag är inte svullen av open
mina knän är inte vackra
.... men dom är mina)

 
 så nu ska jag gå med foten kl 10
kommer att få träningsvärk
och va gör de
Men så jobbigt att hela tiden tänka på
hur jag sätter ner foten
men de MÅSTE ju gå
 


1 kommentar:

Ellinor sa...

Var snäll mot dina ben,dom tar dig ut varje dag😉Ha en bra dag finaste❤️❤️❤️/Ellinor