mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

lördag 7 november 2015

Gurstav Adolf kom med dimma

KÄRLEK
dagens kärleksbild från Västerås Soppkök
här kommer volontärer med mat och kärlek
vi träffas varje söndag kl 13-16
på iNTiMAN 
alla hemlösa eller ensamma har möjlighet
att få ett mål mat lite kaffe
pratstund eller en liten tupplur i soffan
KÄRLEK 


morgonens tur gick till Citypraktiken
för att ta bort agrafferna i baken
jag vet inte hur måna de var... men syster sa att de var
JÄTTESNYGGT
fick plåster på som ska sitta över helgen
sen blir de att leva utan
Nu är de även dags att trappa ner på morfinet
 
 eftersom jag var så "duktig" blev de en tur till ett öppet fik
kl var ju inte mer än 9
och de är ju Gustaf Adolf i dag
jag tog dock ett norrlansbröd i stället
när Lennart gick och hämtade bilen passade jag på att ta en säng på Panduro
som hade öppnat...har letat guld o silverpennor
och dom "lysliga" kunde jag ju inte motstå
 
och detta hade John Blund lagat i natt
duktig han är
fast jag fick hjälpa honom med såsen

Inga kommentarer: