mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

onsdag 11 november 2015

tre i rad...

GRATTIS alla PAPPOR
SÖNDAG
8 nov

 Skultuna Bruk har goda mackor
inte så hiskeligt stora
 och ostmackan är inte illa den häller
 
 undrar om jag ska slå till med några nya pennburkar
skulle vilja ha fyra fem stycken så man kan ställa
olika färger i olika burkar


 den här var bra...
 
tänk va helt vanlig kassler är gott
 
MÅNDAG
9 nov
 de är inte så mysigt väder i dag
men de skiter vi i och tar en promenad
 

läser VLT på bibblan
 och tar en fm fika
 
 men titta där...
Ingemar X två
 
 vi har fått nya växter utanför porten
 
 dagens runda
 
 undrar hur många de är som äter pytt på måndagar...
Lennart förstärkte sín med ett ägg
 
TISDAG
10 nov
hipp hipp min prins som blir 24 i dag
GRATTIS Linus
 
 
 
 ja så var jag åter här
 tog en liten annan sväng i dag...
men titta där Magnus kom med på ett hörn
 
varm pastasallad...tycker de är godare än kall

Inga kommentarer: