mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

torsdag 17 december 2015

så var de onsdag igen ..tycker dom kommer tätt

 men va är de här ROSA SMÅ BLOMMOR på busken den 16 dec
ska de vara så?

lite förvirrat ser de ut men jag kom till affären och jag kom hem
 
 tillverkning av julkort
 
Antti bjöd Lennart på julbord
en födelsedagspresent...
 


 så såg Lennarts talrik ut till lunch
 och så såg min ut här hemma
 
 jag fick dock ingen efterrätt men de serverades på båten
 



 även änderna i hamnen ska ha mat
 
 på kvällen skulle Lennart på Bandy
 

 så jag fick roa mej själv
TRÖTT så jag nästan kräks..
och huvudet surrar
 
 men nu luktar de gott i huset av pepparkakor i alla fall
 
 fixade två plåtar i alla fall
så jag kan baka vidare en annan dag när andan faller på
 Annaeva undrade om jag hade nått silvergarn
hon ville ha en blomma till sin "tråkiga svarta mössa"
 
 så var dom tovade och klara
hoppas den som ska få dom blir glad
 
så är nästa projekt igång
 

Inga kommentarer: