mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

torsdag 10 december 2015

trött tröttare tröttast

de hjälper inte med kaffe.....
då är de kris


 så i dag har jag varit till
 City praktiken och pratade om min TRÖTTHET
Peter föreslog att de var nog "sömnsjukan"
men då jag inte varit i Afrika söder om Sahara
fick vi gå på ett annat spår 
 
skulle ta en massa blodprover...
MEN ACK OCH NEJ
de visade sej att jag inte tänkte lämna en droppe
två svettiga sköterskor och 8 stick senare
blev de remiss till Kem Lab på lasarettet
och de får bli nästa vecka på tisdag
så kan de gå
 
 då de drog ut på tiden med provtagningen
blev vi lite sena till Oxbacken
men vi hann i alla fall höra tre kvart
på GubbRöra
och träffa Lasse en stund
 
 tänk va en liten Jansson kan vara underbar
 
 ja så däckar jag i soffan
God natt skönt att de blev kväll så jag får SOVA

Inga kommentarer: