mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

fredag 29 januari 2016

en trist dag vädermessigt

 Lennart har spikat tavlor
upptäcker att de är BARA Västeråsare
Antti Korhonen, Silvia Barrios-Johansson,
2st Kristian Hedlund och Matti Koskinen
 
 hittade två till som Isidor Fröier målat
farbror Isse var en av mina första riktiga vänner
 

Nästa vägg med Västeråsare,
Erik Vongheer  (Turbinbron),Lennart Söderberg (Hubbo kyrka, Sörby skola)
Claes Folker (Svartån), Kristina Olls (barnen)
har inte tänkt på att alla var från stan
 
sen har vi en vägg med konstnärer från Norr
de får bli bild i morgon
 
 men vilket väder
 + 3° och "storm"
 kan inte riktigt tycka de är januari väder
 
 ska bli dagens lunch
 

 hittade ett engelskt mönster som jag tyckte om
ska bli till antimakasser till våra fåtöljer
tror de kommer att bli bra 
 
 och de är ju torsdag...bananplättar
 
här sitter jag i min nya fåtölj och virkar
kollar på Farmen...vilka stollar
 
Lennart är på Karlsgatan 2 
och föreställning Cyklisten med Peter Perski.

Inga kommentarer: