mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

torsdag 7 januari 2016

trettondag jul...en stjärna lyste klart..


 ingen stjärna med dock en sol
 
 och detta solfenomen har synts i hela landet
här är de vid Jokksbäcken mot Ytterviks hållet
 soppa är ju alltid gott i kylan
 
 så var vi då på BIO
inte ofta vi går men de kul
 
oj va jag grät...En man som heter Ove
så bra så tänkvärd och så bra spelad
bakom varje knäppgök finns en historia
 så var de dags för lite mat

 Lennart tog flankstek
 
 och jag en tappastalrik
 
 kaffe och hallonsorbe
 (den var dock för söt för min smak)
 
 de är så mysigt på stan med alla lampor
 
 hjärteträdet är min favorit
 


i dag kom dom fram...tre visa gubbar
 
 så jag tänkte en kamel skulle passa att måla i dag
 

Inga kommentarer: