mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

söndag 28 februari 2016

MÅNGA bilder blir de...

 den här skylten har bästa ANTON gjort till farmor/mej
de är väldigt länge sen snart 15 år sen tror jag
men jag blir lika glad varje gång jag ser den på köksdörren
 
 i dag var de "samma" temperatur ute som inne *fniss fniss*
 








 jag åt TVÅ bitar pannkakstårta
så god och inte ett dugg söt och sliskig

i dag kom Gråsiskan...kul kul
 
 mycket snö är det...
räcket på altanen syns som ett litet sträck
 
 isterband och stuvad potatis
hade inga rödbetor men picklade grönsaker gick bra de också
 
och så stickar jag vidare på en socka
 
 2½ dl Rågmjöl + 1 rågad dl vetemjöl
½ tsk bakpulver
½ tsk salt
1½ tsk anis o fänkål
½ dl ljus sirap
11/4 dl fil




 nybakt bröd till soppan är inte illa
 
 så blev de mello..... ja ja säger jag bara
godis är gott i alla fall
 
fick till ett horn

Inga kommentarer: