mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

torsdag 4 februari 2016

nu blommar de...

 den här fina blomman fick jag av Kenneth och Anna för 2-3 år sen
och nu blommar den igen...så vacker
 
 ingefära lär vara bra mot migrän
när anfallet känns tugga i dej en skiva
tänk om jag vetat detta under mina yrkesverksamma år
hade många tunga anfall oftast 3-4 dygn
men sen min GBP operation för 11 år sen
har jag peppar peppar inte haft en dag med migrän
 
 städade i en låda....
 
när vi var på bio och sen på restaurang
gjorde jag ju en "konstig" vridning i höften 
fick så himla ont, värken bleknade men gick inte bort
fysioterapeuten kunde inte finna nått
de var inte svullet varmt eller så men ÖMT
och gjorde ont hela tiden
de var den 6 jan
I dag när jag skulle sätta på mej byxorna
känner jag hur nått "flyttar" på sej inne i höften
de gör inte ont men de känns
 
OCH NU HAR JAG INGET ONT MER 
 
 jag bara säger köp inte billig pasta
DE ÄR INTE GOTT
 
 vi ska åka till IKEA och köpa ljus
men oj va de var isigt på bilen
 
 eftersom lunchen inte var nån höjdare var vi lite hungriga
 
 som sagt vi skulle bara köpa en låda ljus...fniss fniss
 
 hade kokt potatis och lite annat smått och gott
blev en "typ" pytt i panna
 
färgen stämmer inte...fel NR
men vet ni va de skiter jag i
nu får de bli den här färgen för -1° till -5°

Inga kommentarer: