mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

söndag 13 mars 2016

Sol Skorpor SaRah

 Lördag morgon
 
 en ny rand på min temperaturfilt
 
 Melodikrysset är ju ett måste en lördag
eller hur?
 lite bullbak
 



 längderna blev superbra medan bullarna små och torra
 
jag gjorde om dom till skorpor i stället gott de också
 
 lunch kokt korv och senapssås
 
 en underbar stund ute i solen
 
 jag t.o.m somnade en liten stund
 
 Undrar om den här blir bra?
 
 måste kolla även inne såklart
 

 en gammal goding
Flygande Jakob
 
en underbar kväll
 
så var de dags för mello....
 
Frans vann... ja inte var de min låt
 
men när han sjön Zlatan gillade jag killen...fniss fniss
 
utan hon den här bruden var och är min favorit
 SaRaha – ”Kizunguzungu

Inga kommentarer: