mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

onsdag 4 maj 2016

bjöd livets efterrätt på hjortonpaj

 tog ut cykeln ... måste vara 3 år sen sist !?!
oj så vinglig jag är
Cyklade till Hemköp...
 jag är i alla fall nöjd med min hjälm
 
fick glada tillrop på affären....
 
 var ju klar med duken ... eller garnet tog slut och jag tyckte att den var klar så
vist de fattas 20 varv..
och så på en hylla i Hemköp så låg dessa tre nystan
och bara väntade på att få följa med hem och bli julduk
 
 då har jag tre projekt igen då
temperaturfilten
julduken
fingervantar
 
 linssoppa med saffran
 
 hjortronpaj med jordgubbar
 
 och Picko o Denis i soffan
kan en dag bli bättre
 
vinki vink där går dom "små" live
efter ett besök hos farmor o farfar
vad vore livet utan barnbarn
Å vad jag älskar dom

Inga kommentarer: