mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

torsdag 19 maj 2016

BURR....

 
7.45 då sitter jag i tandläkarstolen
 
men jag får säga att Tandläkar Annika är så himla duktig
och proffsig De är bara jag som är knäpp
jag vet ju att jag fixar de
men min kropp sätter sej på tvären 
 
inga hål och 200:- fattigare
hem och sova...TVÅ timmar
ont i hela kroppen känns som jag är överkörd av en ångvält
 
 kvicknar till liv och fixar till en morotslimpa
 
 gör en frukt och nötlimpa på en gång när ugnen ändå är varm
 
 köttbullar o brunabönor från coop (halva priset kort datum)
 
 sen ut på bordsjakt till linus
hittade de här fina lilla bordet på Läkarmissionen
80:- som hittat...
nu ska Lennart bara lägga lite kärlek på de så blir de som nytt
 
den här underbara lilla duken låg på fikabordet på Läkarmissionen
8:- om jag hade velat köpa den
men jag vill nog virka en egen
förstora bilden så ser jag nog
 
 gröt och morotsmacka
blev bra de
 
och ännu en fin solnedgång

Inga kommentarer: