mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

tisdag 24 maj 2016

här finns de KÄRLEK så de svämmar över

 
 Lennart lägger lite kärlek vid en ful vagn
 

den kommer att bli så fin till cykel-SM
 
och jag älskar att baka
 
 första plåten klar
 
blev bullar, limpa och lite muffins
 
 och när ugnen ändå var varm en fiskgratäng
 
 då var nästa duk klar för leverans
 
 kylväskan packad
fem lådor blev de
 
 och på E18 var de vägarbete...så vi  fick åka över Humelsta
och på vägen mot Sigtuna var de "hus" på väg så där gick de i 40km
inte kul när jag vet att Linus står utanför jobbet och väntar
 
så var vi då framme och Morfar har skruvat samman bordet
och placerat ut stolarna
(tack snälla Kjell o Gunilla för stolarna)
 
bullarna är nu packade och limpan delad
Nu blir de trångt i Linus frys
 
 så dök även Annaeva upp
 
mitt älskade barn och min ÄLSKADE Linus
 
 
en duk på soffbordet och morfar Elows ljusstakar på den
blev ju bra de där

Inga kommentarer: