mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

lördag 14 maj 2016

jag gillar att plantera...



vet du vad de här är??
 
 jag ska plantera en liten rot av just den växten
 

 så har jag fixat ett litet växthus
 
och så här kan de bli om jag har tur....
men jag är glad om jag får ett litet grönt blad
 
lagar en tröja som tappat armen
 

fixar en om gång humus medan Lennart jobbar

 När Lennart kom hem åkte vi ner på stan och matmarknaden
 


 mycket god mat fanns det men de var för kallt för mej att äta ute
 



 vi gick på Örmans och tog en macka i värmen
 

 inte kul med marknad när de regnar
 


 nu börjar alla våra vackra rododendron blomma på gården
 
 fixade till en omelett på rester från i går och en kabanoss
får säga att Coops kabanoss är så god
 
nu är själva sjalen klar
nu är de kanten kvar
 
GURKMEJA är svaret på frågan

Inga kommentarer: