mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

fredag 6 maj 2016

KATASROF

 jag har tappat bort mina korta små stickor
gröna i trä ....suck jag behöver dom när jag ska sticka
fingrarna på fingervantar
 
 Lennart förbereder inför dagens cykeltävling
han ska stå i Karbenning
 och dela ut kaffe, saft, bullar o bananer
 
 jag städar vidare och letar efter mina stickor
 

 och jag hittade dessa
men de var ju inte dom jag letade efter
viste inte ens att jag hade dom här
BRA nu kan jag andas lugnt
 
 tar bussen ner på stan åker ända till Källgatan
och sen blir de
promenad ner till hamnen
 
 premiärfika hos Carlson på Kajen
 
 Björn fixade köttbullar i stora lass
 
                                                      foto: Björn
 
spirean blommar
...men kolla de riktigt lyser ju av blommorna

virkning och TV avslutar dagen 

Inga kommentarer: