mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

torsdag 19 maj 2016

tanter som går och tjejer som rusar

i dag firar vi Morfar Elis
 
 dimman ligger tät över stan
 
 och vist ja de är 17 maj
tar en tur med Carl-Oskar
solen tittar ju fram
 

 fika på halva vägen
 



 jag bara älskar när jag hittar väger i skogen
inte för jag riktigt vet var jag är men den går åt rätt håll
sist jag gick här så gick jag på tortunavägen
men där var de ingen trottoar lite läskigt
så nu irrade jag mej in bland industrier och bilfirmor
ja en och annan "skog" blev de ju också innan jag kom hem
 
 
 en god böngryta från låda i frysen
 
 så var de dags för VÅRRUSET
 
 jag tog ju min halvmil på fm så jag slapp trängas
 


 vissa fordon är tuffare och bättre än andra
 
 men vad är detta KILLAR i vårruset
VCK varför hade ni inte tjejer som föråkare
eller sprang alla brudar
 





 så hade alla passerat...bara myggen i spindelnätet kvar
 








inte riktigt min grej

Inga kommentarer: