mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

torsdag 26 maj 2016

var inte utanför porten i dag...men jag var utanför min dörr

 de ser hotfullt ut så här på morgonen

 jag virkar på med min temperaturfilt...maj blir riktigt snygg

 en klassiker till lunch

 Annaeva har fått MASSOR med trosor
som jag nu sorterat i storlek och lagt i olika påsar
ska till flyktingarna i Västerås och Tärnaby
och några till dom hemlösa här i stan

 fixade en paj och en kräm
på kvällen ringde jag ner till Kjell o Gunilla
och sa att dom skulle sätta på kaffet
så tog vi med pajen och vaniljsås och häckade i deras soffa

nu är de sommar när man får pannkaka o rabarberkräm
och lite socker för de ska knapra

hittade den här snygga väskan i HJ den här veckan
lite kul med fotona...
men jag gillade inte deras rutor nu får de bli en
modifierad hjulruta...
vilka foton jag ska ta vet jag dock inte än...

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad flitig du är, alltid nåt på gång! Gillar din blogg!

Marie