mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

torsdag 5 maj 2016

VILKEN dag....och vilken KVÄLL

 börjat dagen med promenad
 
 ut till Brynolf på Hälla
 
 hade Carl-Oskar med för jag var lite yrslig
här tar trottoaren slut...var ska jag nu gå?
 



 hemma "skogen" på andra sidan gatan
 
 blev 6 km...rekord
 
 sen på ef.m var de fika med kompis på Global Living
här sitter jag och väntar
 


 när jag åkte hem från stan var de biljettkontroll
har jag aldrig varit med om tidigare
 
 en liten mjukglass vid Odensvikiosken
åt dock inte upp hela
 
 var tusan ligger mina korta stickor??????????
jag behöver dom ju NU
 
 
kvällen på iNTiMAN
Lennart käkar gratäng
med Jack Daniel's marinerad biff/potatis
 
 bästa vardasrummet i stan
 
Clas Jansons hyllning till Totta
ännu en kväll på bästa stället i stan

Inga kommentarer: