mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

onsdag 8 juni 2016

en måndag som är en tisdag? eller

 i dag fyller vårat äldsta barnbarnsbarn
DEXTER 8 år
kan de vara möjligt, jag är ju bara 30

 så var de dags för en promenad


 en kille på cykel blev påkörd i rondellen Lugnagatan-Norrleden

 i går pratade vi om vilka butiker som fanns kvar vid Profilen
vi viste att Malmen inte hette Malmen längre men vad hette de nu??
jo Fereshteh konditori
kaffe 27:- macka 39:-
(lite i överkant)
sen var de pizzeria, två salonger och en ATG


 Kjell trodde inte att de fanns Coca Cola i flaska längre

 dagens sötaste brandman Han heter Erik och ska bli
Polisbrandman när han blir stor
men kan ringa till honom 112 för han har telefonen med sej
dagens tur
 blev en liten mössa i dag
de lät konstigt ute...inte så konstigt de började HAGLA

 så kom regnet


 och åskan...några RIKTIGA smällar så man hoppade högt
höll på och mullrade mellan 16 - 19
 och regna gjorde de Hörde att Tillberga fått 40mm

 men min mobil tycker annat väder...

ser gott ut...

men de var inget jag kommer att köpa igen


nu har jag båda sidor klara....

Inga kommentarer: