mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

tisdag 5 juli 2016

en dag i bil

 ska man sitta en dag i bil behöver man kaffe och stickning

 Lennart är en hejare på att packa


 vi fick med allt även den här gången

 första frukost i Tönnebro



 så var torgvantarna nästan klara
bara fästa lite trådar
LIKA fast OLIKA
att vara olika är helt OK

 när vi kom till Nipan och skulle äta var de stängt p.g.a reparation
så de fick bli pizzerian

 Lennart tog en kebab

 och jag en kyklingrulle
blev så mycket kvar att både Lennart och jag fick till kvällen
den är 35cm lång och helt fylld med kycklingbitar
inte bara grönt

 i Åsele blev de ett besök på Kronans café förstås
kaffe o Napoleon




så var vi till blomsterhandeln och köpte lite till
krukorna på altanen
och en flamingoblomma
till Hannah och Henrik
som har 1 årig bröllopsdag

 och titta vad jag hittade

 så kom vi då till Järvsjöby
och familjen Filipsson Carpemo

 smör kan man äta med peken lika bra som med gaffel så de så

 och så  hoppar vi ner maten lite


 Dexter har fått en ny cykel ...
och gammelmorfar hettar på att hjulet sitter löst
MÅSTE FIXAS


 vägen är RAK på sina ställen

 så var vi då i YTTERVIK

 då elektrikern varit i huset ser de inte så kul ut
men vi åt och la oss
städa får vi göra en annan dag


God natt kära vänner ...nu blir de att sova
kl är 22.30 och jag gick upp 04....
kommer att sova skönt kan jag lova

Inga kommentarer: