mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

fredag 22 juli 2016

kulturdag 3.....

 Mot Rutjebäcken och frukostkonsert




































så var vi in till tandläkaren
fick sitta i väntrummet och andas en stund
innan jag fick en tid till söndag kl 11

 så blev de marknad...
till Anna-Eva och köpte mitt bruna garn
som jag så länge längtat efter de är från Merinoget

lite paus från marknaden
fika på församlingshemmet

 och titta vad jag hittade på mitt kaffefat...

 många små gynnare finns det vist...

var på ett föredrag om släktforskning på Församlingshemmet
lite spännande fick lite nya invinklar

 så var de dags för kvällens konsert i kyrkan
Helena presenterar de hela


vad gitarristen heter har jag glömt men killen med fiolen är ju i alla fall
DANIEL min vän






 så här kan de också gå...
strängen gick av


en hel dag på marknaden ingen ork kvar
men det fanns en burk nudlar kvar
så fredagsmys blev
Nudlar med kyklingsmak och vitt vin
jo då de går an kan jag lova

Inga kommentarer: