mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

måndag 25 juli 2016

så var KULTURVECKAN över

 här började jag min dag, mådde illa och frös och svettades om vartannat
men jag överlevde... en "ny" framtand blev det
och på onsdag ska jag dit igen...

Annica och Karin är helt underbara

 ta betalt kan dom... eller...
700:- två som jobbar i nästan en timme
vad tar en hantverkare?

 dom har i alla fall en gullig bänk utanför huset

 så var de ju daxs för den stora grejen
Noice Makers firar 25års jubel











 10 min senare var de dags för Kulturakademin
att ha avslutningskonsert i kyrkan















jag kan bli galen på folk som ska filma hela tiden
tänker inte på att de kanske finns besökare bakom som också vill se

vad är en marknad utan SOVAS inte mycket
så de fick bli en sovas efter konserverna och när bedövningen gått ur

 när marknaden var slut kom regnet till konsum

 men på macken var de fortfarande fint väder

 när vi kom hem kom REGNET och ÅSKAN


 det blixtrade och smällde samtidigt
huset skakade

 så drog de bort mot Tärnahållet

20 mm fick vi på "nolltid"

Lennart fixade kvällsmaten

Inga kommentarer: