mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

tisdag 2 augusti 2016

1 aug ett nytt kapittel i mitt liv..

 då var juli månad klar på temperatufilten

 och även "Lilla Tuffingen"
till tröja klar

 var ett mycket bra mönster kommer ut i höst
på Järbo och Hemmets Journal

 hittade dessa två stackars kotletter i frysen

 hade legat sen vi var här i våras....lite länge men de gick bra
man får krydda ordentligt *fniss fniss*

 plockat fram lite garn som skall bli raggsockor

 blev så himla sugen på pannkaka

 rivna morötter vinbärssylt och yoghurt
nu är jag inte sugen längre bara mätt

 Lennart inviger asksugen vi fick av Pärzon o Ullis

 så enkelt de blev att göra rent spisen

 märkliga moln inne i byn i kväll här är kl 21.25

 ser ju ut att bli bra de här

 en regnbåge även i kväll

 och även i Yttervik var de märkligt ljus 21.35
och så kom de en riktig störtskur

GRATTIS min ÄLSKADE
PÄRZON
och så kommer augusti med nya dagar
bara att fylla med liv



Inga kommentarer: